Plezierig Afvallen

Plezierig Afvallen

Hallo, ik ben rachel 14 jaar!

Wie zegt dat oefening heeft saai te zijn? Als u een activiteit die is leuk om te doen, kunt u gewicht verliezen zonder zelfs maar te beseffen je werkt zich in het zweet. Of u nu een sport te spelen, een dansles voor volwassenen te nemen, of springen op een mini-trampoline, er zijn genoeg oefeningen die u verleiden tot het hebben van plezier terwijl je workout. Waarom probeer je niet een van de ideeën hieronder?

 1.

Koop een gewogen hoelahoep. Gewogen hoops zijn niet het type van de hoepels u gespeeld met toen je een kind. Veel volwassenen vandaag de dag 3 gebruiken om 5 pond hoepels om in vorm te krijgen. Het is geschat dat 10 minuten van omsnoeren kan ongeveer 100 calorieën te verbranden. Plant je in voor de tv en hoepel voor ongeveer 10 minuten, en je hebt plezier en werken tegelijkertijd. Je zult dus druk aan het spelen zijn, zal de tijd voorbij vliegen.

 2.
Meld je aan voor een dansles. U kunt kiezen uit een verscheidenheid van de dans, zoals ballet, jazz, buikdans, kraan, modern, flamenco, ballroom, of zelfs Ierse verstopping. Onderzoek de verschillende soorten dance aangeboden door lokale dansscholen en kijk welke je inspireert. Wanneer u een dansles te nemen, je een uurtje bewegen op muziek, het leren van nieuwe stappen, en het onthouden van choreografie. In feite ben je zo druk om dit te doen, hoef je niet eens beseffen dat je te oefenen. Energieke dans verbrandt calorieën en helpt u bij het ontwikkelen van een slanke danser lichaam.
 
3.
Verzamel je vrienden en samen doen een leuke workout DVD. Oefenen met een DVD kan soort eenzaam zijn als je hijgend en puffend weg in uw woonkamer. Voeg een stel gelijkgestemde vrienden in de mix, en u zult motiveren elkaar.

 4.
Koop een paar rolschaatsen of een fiets en gaan de straat op. Ga naar het park en genieten van het buiten zijn als je schaatsen of fietsen. Vele malen, buiten zijn kunt u zich beter voelt over het sporten. Je bent in de frisse lucht, genieten van het landschap, en terug naar de kindertijd.

 5.
Neem uw kinderen naar het park en spelen een aantal basketbal, softbal, voetbal, of een andere leuke sport. Of het nu een partijtje volleybal of tennis, spelletjes spelen op de kinderen is de daadwerkelijke uitoefening dat is leuk om te doen. Probeer springtouw met de kinderen ook. Vijftien minuten van het springtouw verbrandt ongeveer 200 calorieën.

 6.
Koop een mini-trampoline. Je kunt ze vinden op korting warenhuizen tegen uiteenlopende prijzen. Bouncing op een miniatuur trampoline of een trampoline geeft u een grote cardiovasculaire training in een korte tijd. Veel plezier bij het stuiteren uw weg naar een slanker figuur.

Dutch Ways